יום רביעי, 14 באפריל 2010

על תפילות אתה מקפיד? הפתיע אותי השליח


מספר אריאל תושב השכונה הצבאית בכפר יונה:

"במשך זמן רב, עסקתי בחיפושים אחר הזיווג המתאים בשבילי. עברתי ניסיונות רבים שעלו בתוהו, והרגשתי לא השתפרה במשך השנים, לחיות בגיל 34 ללא אישה זאת עובדה מדכאת...

יום אחד שמעתי דרך מכר קרוב על שיעורי-תורה המתקיימים בשכונתי, והחלטתי להשתתף בהם. השיעורים התקיימו בבית משפחת הרב יריב אלוני, שאף מעביר את השיעורים במקום. באחד השיעורים שמעתי לראשונה על ספרי 'אגרות קודש' של הרבי שליט"א מלך המשיח, ועל המופתים המתגלגלים.

הסיפורים שהגיעו לאוזניי שכנעו אותי לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח.

לאחר הכנות מתאימות ונטילת ידיים, כפי שהודרכתי, רשמתי על גבי הדף את כל אשר על ליבי והמתנתי בצפיה דרוכה לפתיחת הספר, כדי לקרוא את תשובת מלך המשיח.

להפתעתי, כשפתחתי את הספר, לא מצאתי תשובה עניינית כלל לשאלתי. הכתוב דיבר על : "עליית הקרבנות שלוש פעמים ביום . . אם יעשה כן ודאי יבשר טובות".

שאלתי את הרב יריב: "מה פשר הכתוב? אני לא מבין מה הקשר בין מה שביקשתי לבין ענין הקרבנות?" הוא השיב לי בשאלה: "האם אתה מקפיד להתפלל שלוש פעמים ביום? הרי התפילות תוקנו במקום הקרבנות, אולי לזה הכוונה".

הרב הביך אותי בשאלתו, שכן אני חובש כיפה ושומר מצוות. הסברתי לרב את מצבי הנפשי, חסר התקווה, שהלך והתדרדר במשך חודשים ארוכים, מה שהביא אותי למצבי כיום שאפילו אינני מקפיד על תפילין בכל בוקר.

יומיים לאחר מכן, החלטתי שאני הולך בעקבות התשובה של מלך המשיח, ומקפיד שוב על התפילות המוטלות עלי כאדם ירא-שמיים.

תוך כמה ימים קיבלתי הצעת שידוך נוספת, הפעם מחבר קרוב. לאחר כמה ימים נפגשתי עם המיועדת ששמה הוא הדס. מתחילת הפגישה הרגשתי שאכן ב"ה זכיתי למימוש הברכה...

לאחר מספר פגישות שעלו יפה, כתבתי שוב לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות הקודש והספר נפתח בעמוד קל"ח בכרך י"א "נהנתי ממה שכותב ששתיהם משתדלים בענייני שידוכין".

צילמתי את המכתב, מסגרתי אותו, נתתי להדס ואמרתי לה שמצידי העניין סגור.

הדס אמרה שהיא רוצה בעצמה גם לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח והחלטנו שנשאל יחד מהו המועד המועדף ליום הכלולות.

למרות שבתחילה חשבה הדס לקבוע את מועד החתונה רק לאחר החגים, שמשמעותו המתנה במשך מספר חדשים. הרי לאחר שקיבלנו את תשובת הרבי שליט"א מלך המשיח שהשיב לערוך את החתונה בסוף חודש מנחם-אב, החלטנו לחפש אולם לתאריך זה.

החלנו בחיפושים אחר אולם פנוי, אבל בכל אולם מתאים השיבו לנו כי המקום תפוס עד לסוף החודש, לא התייאשנו, המשכנו החיפושים בעוד אנו עוברים אולם אחר אולם בנסיון למצוא אולם מתאים ופנוי.

באחד האולמות, בעודנו סוקרים את אולם החגיגה, נגלתה לעיני על אחת הקירות, תמונה גדולה של הרבי שליט"א מלך המשיח. בו במקום החלטנו יחד, פה אנו נערוך את חגיגת הנישואין.

כששאלנו איזה תאריכים נותרו פנויים נשארו רק 2 אופציות, כאשר אחד מהם בסוף חודש מנחם-אב..."

כיום מעיד על עצמו אריאל: "בזכות ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח אין אדם מאושר ממני!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה