יום שלישי, 13 באפריל 2010

"ברכה והצלחה" גם בלב ים

יהודה שאוליאן הינו עורך דין, במסגרת עבודתו הוא מבקר לפעמים בירושלים. בסיום יום עבודה מתיש שכזה הוא נוהג לחזור הביתה במונית, יום אחד הוא יצא מבית המשפט במגרש הרוסים לכביש ועצר מונית. "אתה יכול ליסוע דרך כביש מודיעין - 443?" הוא שאל את הנהג, שמייד ענה בחיוב ללא היסוס. יהודה הופתע, הוא ידע שרוב הנהגים חוששים ליסוע בכביש זה. "אינך מפחד?" הוא שאל. "לא" ענה הנהג: "הרבי שליט"א מלך המשיח תמיד שומר עלי!" יהודה שאכן היה מקורב כבר תקופה ארוכה לרבי מלך המשיח שליט"א ולחב"ד בהרצליה, אך עדיין לא הייתה חסידותו זו ניכרת עליו בחיצוניות, התפלא לשמוע כזו תשובה, הוא התרווח במושב המונית שהחלה בנסיעה לכיוון הרצליה כשהוא קשוב לסיפורו המדהים של הנהג...

לפני כעשר שנים ביקרתי בניו-יורק, הייתי אצל קרוביי שהמליצו לי לא לוותר על ביקור אצל הרבי מליובאוויטש ואכן, ביום ראשון הקרוב מצאתי את עצמי עומד בתור הארוך לדולרים. עברתי לפני הרבי שליט"א בהתרגשות עצומה וקיבלתי דולר מידו הקדושה, זכיתי להתברך מפיו ל"ברכה והצלחה". רק אחרי דקות ארוכות של התרגשות הצלחתי להרגע קצת ואז הסבירו לי את פשר המילים ברכה והצלחה ועד כמה הן תוכניות ומלאות והבטיחו לי שאראה את ברכת הרבי מתגשמת לנגד עיני!!!

חזרתי לארץ, התחלתי להשתתף בפעולות בית חב"ד שבעירי, במיוחד משכו אותי השיעורים בספר התניא ואחר כך גם השיעורים בשיחות הדבר מלכות של הרבי מלך המשיח שליט"א, אך עדיין לא ראיתי את ברכת הרבי מתקיימת!

באחד מימי חמישי נסעתי עם כל משפחתי לאילת לסוף שבוע, נהגתי כל הלילה וכשהגענו הייתי עייף וסחוט! בני הפציר בי שאצטרף אליו להשתכשכות קצרה בים ולמרות עיפותי הרבה וחרף השעה המוקדמת הסכמתי, מכיוון שאנני יודע לשחות נשכבתי על אבוב גדול ומייד... נרדמתי! כשהתעוררתי ראיתי סביבי רק ים, השעה הייתה אחד וחצי! הבנתי שהתרחקתי מהחוף בשנתי ולא היה לי מושג עד כמה, התחלתי לצעוק ולצרוח עד שגרוני ניחר אך אף אחד לא נראה באופק, השעה הייתה כבר ארבע ונרדמתי שוב באפיסת כוחות. חלמתי שאני עובר מול הרבי מלך המשיח ומקבל את ברכתו הקדושה: "ברכה והצלחה". מתוך עירפול חושים הכרזתי בקול רם: "יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" ושוב התמוטטי. לפתע הרגשתי יד מנערת אותי, הסתכלתי וראיתי "חסקה" ועליה איש כהה, לא ידעתי אם הוא מהחוף הישראלי או שמא מהחוף הירדני... הוא העביר אותי לחסקה שלו וברגע שעזבתי את האבוב שמעתי קול פיצוץ, האבוב התפוצץ, ואני חשבתי מה היה קורה אילו החסקה היה מגיע באיחור... משיט החסקה הביא אותי עד לחוף ושם הניח אותי על החול, חשבתי שהוא רק הולך לקשור את חסקתו אך הוא לא חזר ויותר לא ראיתי אותו. מצאתי את עצמי על החוף הישראלי, עוברים שמצאו אותי הזעיקו את כוחות ההצלה, וכך ניצלתי.

מאז שראיתי את מילותיו הקדושות של הרבי מלך המשיח שליט"א מתקיימות מול עיני, אינני מפספס שום הכרזה, ואני יודע שהרבי מלך המשיח שליט"א איתי תמיד ושומר עלי במאה אחוז! בטוחני שנבואתו ההולכת ומתקיימת תפקח זה עתה את עיננו והרבי מלך המשיח שליט"א יתגלה לנו תיכף ומיד ממש!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה